fbpx

Zwycięzcy gry Poszukiwacze Bursztynowej Komnaty

Poniżej prezentujemy nazwy zwycięskich zespołów. Gratulujemy!
  1. Wojciech Owczarkowski (1090 pkt)
  2. Tomasz Szymański(1087 pkt)
  3. Soppa (1083 pkt)
  4. Tylkoniedoris (1082 pkt)
  5. Ania Smykowska (1081 pkt)
  6. Dariusz Milbrod (1080 pkt)
  7. Izka Szymańska (1078 pkt)
  8. Nana (1077 pkt)
  9. Radek Piotrowski (1070 pkt)
  10. kaczmi (1062 pkt)
  11. gonia_mimimimi (1055 pkt)
  12. Piotr Rybiński (1053 pkt)
  13. Marcin Konieczny (1052 pkt)
  14. Patoloszka (1050 pkt)
  15. Tomek K (1049 pkt)
  16. TeamTu (1048 pkt)
  17. 4wrobelki@gmail.com (1047 pkt)
  18. Ewa Nowotka (1038 pkt)
  19. niedzisiejszaela (1033 pkt)
  20. Marek O (Blamirock) (1032 pkt)
  21. Szymon Kmita (1030 pkt)
  22. macusie (1029 pkt)
  23. Magda Milbrod (1026 pkt)

W kategorii szkół zwyciężyła:

Morska Szkoła Podstawowa im. Aleksandra Doby

Gratulujemy!

Zapraszamy wszystkich zwycięzców (kapitanów zespołów) do kontaktu z nami pod adresem lotos@geotropiciel.pl w celu ustalenia sposobu przekazania nagród.

Stwórz swoją własną specgrupę, która odnajdzie zaginiony skarb.

Zbierz ekipę i zabierz na spacer trójmiejskimi ulicami przyjaciół czy rodzinę. Nasz historyk Felicjan (dla przyjaciół Kwiatek) pomoże Ci w odgadnięciu jednej z największych zagadek historii. Georadar, którego użyliśmy w trakcie naszych badań, wskazuje na tajemniczą lokalizację, gdzie może być ukryta Bursztynowa Komnata!

Sprawdź to!

Kiedy?Od 26.09.2020 r. (sobota, g. 12:00) do 11.10.2020 r. Możesz dołączyć do gry w każdej chwili. Grę możesz też rozegrać etapami, nie ma obowiązku przejść ją jednorazowo.

Gdzie? Gdynia, Sopot, Gdańsk.

Kto? Każdy.

W jaki sposób mogę dołączyć do zabawy? Wystarczy, że pobierzesz darmową aplikację Tropiciel. Zeskanuj QR kod znajdujący się poniżej. Zarejestruj swoją drużynę (maksymalnie 4 osoby). Pamiętaj! Jeśli jesteś niepełnoletni/a weź ze sobą dorosłego opiekuna grupy.

Kiedy? Od 26.09.2020 r. (sobota, g. 12:00) do 11.10.2020 r. Możesz dołączyć do gry w każdej chwili. Grę możesz też rozegrać etapami, nie ma obowiązku przejść ją jednorazowo.

Gdzie? Gdynia, Sopot, Gdańsk.

Kto? Każdy.

W jaki sposób mogę dołączyć do zabawy? Wystarczy, że pobierzesz darmową aplikację Tropiciel. Zarejestruj swoją drużynę (maksymalnie 4 osoby). Pamiętaj! Jeśli jesteś niepełnoletni/a weź ze sobą dorosłego opiekuna grupy.

qrwww
google
apple

Nagrody

Dla 3 drużyn, które zdobędą najwięcej punktów mamy:

Zestawy elektroniki, gadżety marki LOTOS, nagrody ufundowane przez naszych Partnerów: Opera Bałtycka, Teatr Muzyczny.

To nie koniec! 3 najlepsze drużyny zaprosimy na przejażdżkę rajdowym Subaru z przedstawicielem LOTOS Rally Team.

Pozostałe 20 drużyn, które zdobędą najwięcej punktów otrzymują od nas zestawy z gadżetami marki LOTOS!

Łącznie ponad 80 zestawów nagród!

Dla pierwszego 1 000 uczestników specjalna karta z autografem Kajetana Kajetanowicza.

20 000 PLN w konkursie dla szkół!

To nie wszystko! Zgarnij 20 000 PLN od Fundacji LOTOS dla swojej szkoły!

Namów kolegów, koleżanki ze swojej szkoły. Im więcej drużyn ukończy grę – Twoja szkoła ma większe szanse na zdobycie 20 000 PLN!

Dodatkowo w zwycięskiej szkole zorganizujemy spotkanie z Olimpijczykami wspieranymi przez Grupę LOTOS oraz trening z byłym selekcjonerem reprezentacji Polski – Pawłem Janasem!

Bursztynowa Komnata

Bursztynowa sala powstała na początku XVIII w. z inicjatywy Fryderyka I Hohenzollerna. Miała zdobić jego gabinet w podberlińskim pałacu w Charlottenburgu. Za twórcę zapierającej dech w piersi komnaty uznaje się bursztyniarskiego mistrza pochodzącego z Gdańska – Andreasa Schlütera.

Latem 1942 roku Bursztynowa Komnata została przewieziona do królewieckiego zamku. Jednak w 1944 komnatę ponownie zapakowano do skrzyń i umieszczono w zamkowych podziemiach. To ostatnia pewna wiadomość jaką dysponujemy na temat Bursztynowej Komnaty.

Skarbu na przestrzeni lat szukało tysiące amatorów, historyków czy nawet agentów służb specjalnych.

logo_lotos

Copyright © 2020 Tropiciel.